חפש בבלוג זה

יום רביעי, 6 בפברואר 2013

קפה ומחיקות

8 שעות אחרי סופו של מבחן מייגע בסטטיסטיקה, הדבר ההגיוני לעשות הוא לשתות קפה כשטבלת Z (לא יודעים מה זה? לא נורא בכלל. אלא אם ניגשתם איתי למבחן) משמשת בתפקיד המכובד של התחתית.


ואז, כמובן, להתחיל ללמוד למבחן הבא. מזל שהוא קל ושיש לי בו מגן מפנק, אחרת הייתי קצת יוצאת מדעתי.

אגב לימודים - היום גיליתי שמישהי שלומדת איתי בחוג השני (שאינו פסיכולוגיה) ושאני די מיודדת איתה, גדולה ממני בשלוש שנים. זה היה לי קצת מוזר לשנייה, ותהיתי אם הפרשי הגילאים מפריעים לה והיא מרגישה מוקפת בצוציקים (או לפחות צוציקית אחת - moi). אני יודעת שעם הגיל ההבדלים מתגמדים, ולראיה - אני מנהלת שיחות טלפון ארוכות עם אחותי הצעירה ממני ב-10 שנים, אבל עדיין מרגישה פתאום כאילו נדחפתי למגרש של הגדולים.

------------------------

חוזרת לדוש בנושא פורים, ויש לי סיבות טובות - מסתבר שהפוסטים שלי על ולקראת פורים לאורך השנים מניבים מספר יפה של כניסות. לא מעט אנשים מגיעים לכאן בחיפוש אחר "תחפושת של דיוויד בואי", "התחפושת הכי יפה בעולם" (תודה, לא הייתם צריכים) או "תחפושות לזוגות". אז מי אני שאשבור מסורת? חוכמת ההמונים חזקה ממני.

כזכור (או שלא?), הפצעתי עם הרעיון העאלק-גאוני להתחפש לאידי סדג'וויק. בעקבות המיני-פוסט אתמול, עלו כאן שתי שאלות מעניינות שראויות לפיתוח.

דבר ראשון - זה לא טרנדי מדי? אני חוששת שכן. מצד אחד, יש בקונספט התחפושתי הזה את הדברים שהכי כיפיים לי בתחפושת - גיבור\ת תרבות איקוני\ת עם סקס אפיל מפיל (חה חה) ומראה מזוהה שהפך לסמל מסחרי. מצד שני, פסים-שחור-לבן הפכו למגפה מדבקת ואידי סדג'וויק וונאבי ניבטת אליי ממודעות של קסטרו (מודה - משם עלה לי בכלל הרעיון), מקמפיינים של סנדי בר ובקרוב גם בטח מפניהן המחוצ'קנות של תיכוניסטיות שמסתובבות בסנטר, שיאמצו את הלוק עם אי-אלו התאמות. אז לגבי הסוגיה הזאת אין לי תשובה.

דבר שני - מה בכלל הקטע באיפור שלה, חוץ מאשר הגבות העבותות? לזה דווקא יש לי תשובה. חפרתי קצת בתגובות לפוסט הקודם, אבל זה מקרה קלאסי שבו תמונה שווה הרבה יותר ממילים:

זה כמעט איפור דראג, וזה די מגניב בעיני. ברור שלא ברמה שאאמץ ביום יום (בכלל, מאז שהשתחררתי מהצבא, לפני אי-אלו שנים, אני די ממעטת להתאפר) אלא הרעיון - אישה מתחפשת לגבר שמתחפש לאישה.

6 תגובות:

ענבל אמר/ה...

אני איתך, אני הכי בעד תחפושות של דמויות איקוניות. אני מתחפשת לאוליאנה סרג'ינקו, כלומר, תכננו אני וחבר שלי להתחפש לאוליגרכים ואז נתקלתי באחת התמונות שלה והחלטתי שהיא תהיה ההשראה. במעגל החברתי שלי כמובן שאין למישהו שמץ של מושג מי היא, מצד שני, הדיבור עלי הוא שתמיד אני מתחפשת לאותו דבר ורק ממציאה לזה כל שנה שם אחר, ככה שזה לא באמת משנה.

sefi אמר/ה...

האמת זה ראיון ממש טוב לתחפושת וקשה לי להאמין שמישהו מהטינאגג׳ריות בכלל יודעת מי היא הייתה, אז לא ניראה לי שזה איום. אני גם צריכה למצוא לי רעיון לתחפושת וזה חייב להיות משהו מגניב וקל לביצוע.
בכלל, האיפור פה ניראה שווה ביותר, אם יהיה קר את תמיד יכולה לזרוק על עצמך פרווה סינטטית מעל לשמלה מקסטרו.

marjorie morningstar אמר/ה...

סרג'ינקו היא מין ליידי-רוסיה מהדור הישן, נכון? קראתי קצת תיאורים שלה וצפה לי בראש דמותה של מרגריטה מ"האמן ומרגריטה" (למרות שסרג'ינקו נשמעת סופר בקונטרול ובחיים לא הייתה מתפרעת כמוה..)

אוליגרך ואשת אוליגרך זו תחפושת אדירה. הייתי מאמצת, אבל נראה לי שחבר שלי לא יזרום.

ספי, כנראה שבאמת לא מכירים אותה. כשסיפרתי לאחותי בת ה-13 על התחפושת, הייתי צריכה להסביר שזו "כמו טוויגי, אבל אמריקאית". לגבי הפרווה - כל כך חבל שאין לי. מעיל כמו המנומר שלך היה משתלב מושלם פה :-)

אנונימי אמר/ה...

האם אישה יכולה להתחפש לדראג קווין? אם כן, זו תחפושת אדירה, הכי "נהפוך הוא" שאפשר (כמו הרעיון של ויקטור ויקטוריה).
https://www.safa-ivrit.org/spelling/nahafokh.php

ברווזה אמר/ה...

הרסת אותי עם ההערה שלך לגבי הפרשי הגילאים של 3 שנים עם זו שלומדת איתך. זה הזכיר לי מחשבות שהעסיקו אותי די הרבה בעבר (גם על רקע תחילת הלימודים באוני' בתואר ראשון), וכבר שכחתי שנהגתי לחשוב ככה. ממרומי גילי המכובד אני יכולה להבטיח לך:

(1) שמגיע איזשהו שלב שכל החלוקה הזו ל"הוא שכבה מעלי/היא שכבה מתחתי" שהיתה כל כך אקוטית בתיכון, פשוט נעלמת.
(2) מצד שני (לפחות במקרה שלי), התחושה של "נדחפתי למגרש של הגדולים" עדיין לא נעלמה...
בהצלחה בבחינות

marjorie morningstar אמר/ה...

ברור שכל אישה יכולה להתחפש לדראג קווין. פשוט צריך להגזים כל סממן נשי. חשבתי על התחפושת הזאת כבר לפני כמה שנים, אבל לא היה לי את האומץ.

ברווזה, באופן מושכל וקר לחלוטין אני מבינה שהגיל הוא זניח, אבל לרגע ניסיתי לשים את עצמי במקומה ולחשוב אם לא הייתי מתבאסת קצת ומרגישה קשישה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...