חפש בבלוג זה

יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

newbies

בדרך כלל אני משתדלת לפרסם פוסטים יותר מעמיקים מ"קניתי, הנה זה, תראו", אבל לפעמים צריך לספק יצרים בסיסיים. אז תראו:

התיק החדש שלי ללימודים
הוא הגיע כבר לפני שבוע, אבל בגלל מבחן מגן בסטטיסטיקה התפניתי לאסוף אותו מהדואר רק אתמול (כמו איזו הורה מזניח ששוכח את הילד בגן). אני יודעת שהתמונה קצת מטושטשת, אבל היא משתלבת לי טוב עם מה שהוא משדר. חוץ מזה, למדתי שאור אחורי מחמיא יותר לצילומים. 

הליפסטיין החדש שלי (מימין), והישן (משמאל)
אני ממש אוהבת ליפסטיינים. איכשהו, המרקם הדקיק גורם לי להרגיש פחות פולנייה (עם אודם קצת קשה לי. לפעמים אני אוזרת אומץ, אבל מרגישה שזה מזקין אותי בחמש שנים לפחות או סתם נראה מחופש). את רבלון קניתי מזמן ודי התאכזבתי ממנו כי הוא בקושי מוציא צבע. אתמול קניתי את סמאשבוקס, שמחירו אמנם כפול אבל עמידותו מרשימה והוא מוציא כמות מפנקת של צבע. הרגשתי כאילו קניתי טושים חדשים, אחרי שהקודמים התייבשו :-) צילמתי גם תמונה שלי איתו, אבל אני מתפדחת להעלות אותה.

חוץ מזה, קניתי אתמול גם בגדי ספורט של הביוקר. ב-S-WEAR, אם להיות ספציפית. הקנייה נבעה משני מניעים: הראשון, העובדה שעליתי במשקל גורמת לי לרצות להפוך את חווית חדר הכושר לכיפית יותר (אני הולכת לחד"כ, אבל גם בא לי להרגיש טוב עם עצמי שם ונמאס לי מסמרטוטי הרגילים). שתיים - יש לי חברה שעובדת שם מאז שהתחילה ללמוד ועשתה לי פעם חבר מועדון שם. אז החלטתי להניח בצד את הדעות הקדומות שלי לפיהן מדובר בבגדים יקרים וטיפשיים לילדות צפוניות. אולי גם לי מתחשק לרגע להיות ילדה צפונית? (אבל כזו שקונה בהנחות...)

קצת עצוב להודות בזה, אבל אני מתכוונת לקנות גם נעליים בקרוב. אני לא חושבת שאני צריכה להתנצל על זה, בעצם. אני לא באמת קונה כל כך הרבה דברים (ביחס לבנות אחרות לפחות. לפעמים אני מרגישה שאני חושבת יותר מדי על מה מוסרי, מה כדאי ומה אסור ושוכחת סתם ליהנות. מאוד קלוויניסטי מצדי).

בגזרת הנעליים - אין לי שום דבר ראוי לנעול החורף (חוץ ממגפיים מתפרקות קצת בנות ארבע ושני זוגות חצי-מתאימים לימי גשם, שהסוליה שלהם מתחילה להתקלף). אתמול בדקתי זוג נעליים שמצא חן בעיני בקסטרו, קצת שמחתי לגלות שהן היו לא נוחות להחריד.
אלו. יפות, אבל לא נוחות בעליל
השנה אני רוצה לקנות בחנות שבאמת מחזיקה נעליים טובות ומוכנה גם לשלם עליהן יותר. לא בא לי יותר להתפתות לנעליים זולות וטרנדיות שיכאיבו לי. (אני מדירה את רגלי מסקופ וטוגו - בעיקר כי ההיצע שלהם נורא מכוער בעיניי, אבל יש לי שני זוגות טרנדיים שהתפתיתי לקנות ואני לא מסוגלת כמעט לנעול - אוקספורדס עקביות מגזית ומגפונים מלאי ניטים מאלדו). נראה לי שאלך מחר לחקור את חדרון המציאות של שופרא-דיזנגוף.

9 תגובות:

לילך הדר אמר/ה...

אני אוהבת את שופרא. גם במלצ'ט יש פינת עודפים. סטורי היא גם יעד מועדף שלי לנעליים נוחות אך מגניבות. S.wear נחמדים, אני חושבת שהם מצדיקים את המחיר בסך הכל לעומת בייסיק של פוקס נגיד שמחזיק שתי כביסות בקושי, וכל דבר שנותן מוטיבציה לעשות ספורט זה טוב. הייתי רוצה לחזור ליוגה, אבל אין לי טיפת מוטיבציה.

danra אמר/ה...

תתחדשי על הכל.
הליפסטיין של סמאשבוקס נהדר, לא כתבת איזה גוון קנית. ואין לך מה להתפדח מלהעלות את התמונה איתו ;)

marjorie morningstar אמר/ה...

אבל דיזנגוף זה ליד הבית. אני עכבר הצפון הישן :)

דנרה, כרגיל שמת לב לפרטים הקטנים. קניתי את petal (הדיילת באפריל קראה לו פטל. כמו מיץ פטל..). התלבטתי קצת, כי הגוון של רבלון שיש לי די דומה, אבל הגעתי למסקנה שוורודים הכי מחמיאים לי ושבגוונים אחרים אני ממעטת להשתמש.

מאי אמר/ה...

התיק הוא זה של ה 25$ או של ה 35$?
והאם נכנסת בו מחברת גדולה\קלסר?
תודה :)

Standing Ovation אמר/ה...

תתחדשי! אני דווקא מאוד אוהבת לקרוא (ולכתוב) פוסטים של התחדשות

marjorie morningstar אמר/ה...

התיק הוא של ה-35$, בהחלט מכיל מחברת גדולה וקלסר.

*Maja* אמר/ה...

איזה אחלה תיק!תתחדשי!
עשית לי חשק לחמוד אותו גם..תיק האלכסון המהמם שלי שובר לי את הכתפיים - כל פעם אחת אחרת לסירוגין. שבוע נפלא וחג שמח מותק

אנונימי אמר/ה...

קטסרו אני לא סובלת בגזרת הנעליים והמכנסיים אם כבר, יש לי משם רק מלא חולצות/גופיות שקניתי בהנחה בחנויות עודפים בשביל העבודה
יש גם עגילים ממש יפים שתמיד שואלים איפה קניתי.
לאחרונה קניתי בגלי עודפים מגפונים שעלו לי רק 100 ש"ח, שמחתי על המציאה! רק שאחרי יום הייתי חייבת למסור אותן לסנדלר מתאים עכשיו הן אחרי תיקון ונראה איך יחזיקו.
יש לי מגפונים של סטיב מאדן עם עקב די קטן אבל מאוד נוח, בנוסף הן סינטטיות משהןו שאני לא אוכל להגיד על אלדו כי אצלם קצת יורת קשה למצוא משהו טוב שלא עשוי מעור.
כרגע, מחכה לסוף עונה באלדו יש שם כבר אי -אילו דברים ששמתי עליהם עין.
בחנות שציינת, אף פעם לא קניתי היעד המועדף עלי לבגדי ספורט הוא מגה ספורט, על פחות מאדידס/נייקי לא הייתי מתפשרת למרות שלא עושה בהם שימוש כמו שצריך!

אהבתי את הצילום נגד האור, בהחלט חביב גם עלי, יוצר הילה קסומה סביב דברים!

marjorie morningstar אמר/ה...

לי יש יחס אמביוולנטי לגבי קסטרו. אבל עכשיו החלטתי להוריד מינוני שופינג, כי נפלו עליי כלמיני הוצאות לא צפויות ומבאסות.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...