חפש בבלוג זה

יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

אז זה הקאמבק של הניינטיז שדיברו עליו?

אני לא יכולה להגיד שראיתי את זה בא. את האזעקה הראשונה של תל אביב אפילו לא שמעתי (ישנתי, מודה) והגבתי אליה באפטרשוק היסטרי קצת. ובכל זאת, בסך הכל הייתי די מוכנה מראש. יש לי תואר בהצטיינות ב"שירת הסירנה" וזה לא הולך ברגל.

מה יאיר לפיד חושב לעצמו עכשיו? האם ידרוש מאיתן פוקס לערוך מחדש את הסרט ולהשמיט את הקטע בו הוא לא הולך לחדר האטום וממשיך לשתות את הקפה שלו כמו תל אביבי זחוח? נראה לי שזה יכול לדרדר את המנדטים, כזו דוגמה שלילית.


בסוף השבוע הזה עבדתי (מה שהוריד את מפלס החרדה לרמת אפס). בשאר הזמן שהיתי בבית ההורים של חבר שלי, אליו נמלטנו בשל הממ"ד האטרקטיבי שלו. שבת עברה בשיעורי בית בסטטיסטיקה, ניצול אחד של הממ"ד, האזנה למיני-התקוטטויות של בני הבית (מה שהזכיר לי, כמובן, את הסצינה בה טלילה כץ מגיעה לבית של ההורים בפתח תקווה וכולם רבים שם בטרנינגים. אמרתי כבר שאני בוגרת מצטיינת) והיחשפות לגלי הנאצה שחבר שלי סופג בפייסבוק על היותו שמאלני. זו הייתה הוכחה ניצחת לכך שהניינטיז לא באמת חזרו. אז אפילו הליכוד נפנף בדגל השלום, היום זו מילה גסה ממש.

אגב, דברים שנשמעים לי כמו אזעקה:
- אופנועים נוהמים
- מוזיקה מהדירות השכנות
- אזעקות מהטלוויזיה

8 תגובות:

דולורס והענבים אמר/ה...

גם אני בוגרת מצטיינת של לימודי טלילה, בעיקר הספר אבל גם הריאליטי.
מגעיל מה שמתחולל ברשתות החברתיות, יש אמת אחת ואין אלטרנטיבה. תמסרי לחבר שלך שאני מחזקת את ידיו. אני כרגע מחוץ לטווח האקשן (טפו), אבל עדיין גם ההתנעה של התמי 4 לפני הרתחה נשמעת לי כמו אזעקה..

לילך הדר אמר/ה...

פוסט מעולה. גם אני אוהבת את שירת הסירנה. רוב האנשים בפייסבוק שלי שמאלנים, אז עוד לא חטפתי בעצמי, ויאיר לפיד תמיד נראה זחוח

ענבל אמר/ה...

http://www.youtube.com/watch?v=qkyplIPOqv8

מזמינה אותך לצפות בזה. מצמרר!

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

האזעקות בטלוויזיה פשוט מחרידות...

זה מלחיץ אותי כל פעם מחדש!

נגה אמר/ה...

את גדולה!
אני גם חטפתי בליץ קריג מאחת הפאשיסטיות שלומדת איתי...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזה כיף לך שמפלס החרדה שלך בקאנטים. אני ממש מוצאת עצמי רועדת מפחד אחרי בזמן האזעקות. רק אחרי שאני שומעת פיצוץ כלשהו (ומרגישה כאילו הבית הולך להתפרק), אני מרשה לעצמי לצחוק על כל הסיטואציה שבה יש לי דקה להחליט מה אני לובשת, היכן הנחתי את האייפון, איפה המפתחות שלי ומה לעזאזל אני עושה לבד עכשיו כשבעלי בכלל משדר באותם רגעים ברדיו ואני צריכה להסתדר בלעדיו?!

marjorie morningstar אמר/ה...

דולורס, למה הכוונה בריאליטי?

לילך, קראתי איפשהו פעם (בטח בכתבות סופשבוע האלו של כלכליסט שכולם מלייקקים עד בלי די) שאנחנו נוטים להקיף את עצמנו באנשים שחושבים כמותנו, ומנגנון האנפרנד בפייסבוק תורם בדיוק לזה. אז אני לא מעיפה אף אחד מהפייסבוק, כולל אנשים שמעצבנים אותי בקיצוניות שלהם (לימין או לשמאל) או סתם בטפשות שלהם.

ענבל, התחלתי לראות ולא הצלחתי להמשיך (למרות שידעתי במה מדובר.. יש לי כמה חברים ששיתפו את הסרטון הזה אם אני לא טועה). לא כי אני כזו עדינה, זה סתם מגעיל אותי ממש.

תחרה ושיפון - גם אמבולנסים ממש מתעתעים בי. היום היה לי קטע מביך עם זה באוניברסיטה (אבל לא הייתי היחידה שטעתה..)

נגה, לחבר שלי היסטוריית ויכוחים פוליטיים ממושכת עם אנשים מהמסלול שלו, יותר משנה ולדעתי גם יותר משנתיים. אבל עכשיו נראה שכל הדם הרע עולה אל פני השטח.

marjorie morningstar אמר/ה...

שרונה, אני ממש לא כזו אמיצה. כשאני באדרנלין של העבודה אני באמת לא מפחדת, אבל לבד בבית זה סיפור קצת אחר. מצד אחד, את האזעקה הלפני האחרונה (עד כה) עברתי בבית כמו גדולה ובלי להניד עפעף. מצד שני, עכשיו השכנים מלמעלה גררו איזה שולחן והייתי בטוחה שמדובר ביירוט של כיפת ברזל...

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...