חפש בבלוג זה

יום ראשון, 22 ביולי 2012

על תחתונים ומסחר זעיר

לא כתבתי פה בשבועות האחרונים כי עבדתי המון. בשתי משרות, ליתר דיוק. את הזמן הפנוי המועט שהיה לי העברתי בקריסה במיטה או בקריאת ספרים. סיימתי שניים - את "עפיפונים" של רומן גארי ואת "בזעיר אנפין" של ירמי פינקוס. מאוד נהניתי (מהספרים, לא מעומס העבודה).

במהלך השבועיים הללו גם קיבלתי דחייה מהתכנית שניסיתי להתקבל אליה באוניברסיטה. באופן מפתיע - דווקא הוקל לי. אפפה אותי תחושת שחרור נהדרת מרגשות אשם - שאני לא הולכת לתפוס את מקומו של מישהו שבאמת רוצה להיות שם. לא עוד מסגרות לילדים בעלי דחף עז להצטיין, לרצות ולהיות חיית המחמד של המורה! ווהוו!

כבר שמתי לב מזמן, בעבודה הקודמת שלי, שככל שיש לי פחות זמן פנוי ואני עובדת יותר מתעורר בי חשק עז יותר לקנות בגדים. (קצת מזכיר את the story of stuff שכבר דיברתי עליו. גם אני קורבן של השיטה). הפעם, מצאתי את עצמי מתעוררת בבוקר והולכת לישון עם כל מיני רעיונות ביגוד יצירתיים, שהובילו אותי למדידת פריטים שבחיים לא הייתי מודדת בעבר (חולצת אוברסייז מנצנצת, למשל, חצאית פליסה משיפון ועוד כלמיני דברים שבעבר נראו לי כחלק אינטגרלי מהמלתחה של אנני-פריד ואגנתה מאבבא אולי, אבל בטח שלא חלק מהארון שלי). בסופו של דבר קניתי ארבעה פרטי לבוש. שומדבר בסגנון הזוועות שהזכרתי קודם בתוך סוגריים, אבל כל אחד מהם קורץ לאיזשהו טרנד עונתי חולף (אבל בעל איכויות על-זמניות בעיני, שגרמו לי לצרף אותו לארוני):

- מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה ובצבע בז'-אופוויט. קורצים - כמובן - לטרנד הפיג'מות. בחיים לא הייתי קונה דבר כזה בעבר, אבל כשמדדתי אותם עם נעליים נכונות וחולצה מתאימה (והם מתאימים למלאן חולצות! באמת!) הם ממש דיברו אליי.

- חולצה מכופתרת בלי שרוולים. קורצת לטרנד ה"בנות שקוראות יותר מדי במדור הבלוגריות של פאשן פורוורד" (AKA - אני). היא חורגת מאובר הטרנדיות, משום שהיא שחורה ולא שיפונית-פסטלית-מנטה ושאר טרנדים נלוזים של קיץ.

- חולצה שכל-כולה תחרה, ולכן מחייבת לבישת גופייה מתחתיה (או חזייה ייצוגית). קורצת לטרנד העירום (לא ניוד. סתם בחורות - וגם בחורים, לעתים - עם דחף עז לחשוף). אבל היא לא עירומה במיוחד, אז אני סבבה איתה. 
(*הערת שוליים: כשהייתי קטנה שנאתי מאוד את המילה תחרה. הכרתי תחרה רק כמשהו שמעטר שולי תחתונים והייתי די משוכנעת שהמילה "תחרה" נגזרה מכך שהיא נמצאת על התחת. ותחת זה כידוע דבר מגעיל. מאז זה עבר לי. אני מאוד-מאוד אוהבת תחרה).

- (עוד) שמלת מקסי. קורצת לטרנד ה"חם לי אבל לא הספקתי להוריד שערות מהרגליים". היא אפורה-כהה, עם קפלים מעניינים וכיסים. אפילו חבר שלי התלהב, והוא בד"כ לא שם לב בכלל לבגדים. היא מליליגרייס ונראית ככה:
רק בצבע הרבה יותר מגניב וגם נראית עליי הרבה יותר טוב מאשר בתמונה התמוהה הזו.

וגם - ארבעה תחתונים באמריקן איגל. מדובר בפריצת דרך מבחינתי, משום שרק אחד מאותם ארבעה הוא שחור (אני לא זוכרת אם שיתפתי בעבר בקיבעון הקליל-עד-גבה-גלי שיש לי לתחתונים שחורים. תקופה ארוכה מאוד הייתי משוכנעת שיום עם תחתונים צבעוניים יהיה יום נטול מזל).

9 תגובות:

sefi אמר/ה...

וואו, זה המון שופינג ככה לאמצע הקיץ.
מיותר לציין שימי בטלה חלקיים, כי כבר אני עובדת שוב, הדירו אותי מכל שופינג ויש לי אפילו בחילה מלחשוב על המחירים בארץ וזה כיף, לפחות עד שיבוא לי משהו חורפי וחדש שזה לא לפני אוקטובר, בתקווה.

הקניות שלך ניראות ונשמעות מעולות לגמרי. גם לי יש תחתונים מאמריקן איגל. קניתי בניו יורק. שם הם מוכרים 7 זוגות ב 26 דולר :) הם כל כך צבעוניים שפחדתי שאמא שלי תיבהל מהם במהלך הכביסה.

BeautyBitch אמר/ה...

קניות נהדרות לדעתי. אגב, אם לא התקבלת לתוכנית המצטיינים בתל אביב, אני מברכת אותך- הלחץ שמפעילים עליהם בכדי לקבל מאיות הוא מגוחך, הם כל כך עסוקים ברדיפה אחר ציונים שאינם מצליחים להנות אפילו מהשיעורים המרתקים ביותר. הלחץ הזה נובע מהרצון של מנהלי התוכנית להגן עליה בפני הנהלת האוניברסיטה- חופש כזה לא בא לי מחיר, והוא גבוה. אני לומדת פילוסופיה באוניברסיטה, ממסגרת הצטיינות יצאתי בסוף התיכון ואיני מתחרטת על שום רגע.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

וואו! קבעון תחתונים מוזר יותר משלי. אני אספנית קצת. אחרי הזוג ה-100 הייתי חייבת להתאפס על עצמי.

אנונימי אמר/ה...

"תחרה" אכן מעלה קונוטציות משונות(-:
עדיף להשמתש ב dantel

אנונימי אמר/ה...

מאיפה המכנסיים המהממים???
מחפשת כאלה בנרות

marjorie morningstar אמר/ה...

למה שתבהל? גם לה יש קיבעון לשחורים? :-P

marjorie morningstar אמר/ה...

מעניין מה שאת אומרת. ההנחה שליוותה אותי הייתה שהתכניות הללו הן יותר אינטרס של האוניברסיטה מאשר של הסטודנטים

marjorie morningstar אמר/ה...

כן, זה בעקבות איזה סרט...

marjorie morningstar אמר/ה...

הם מקסטרו, ולדעתי עולים עכשיו מאה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...