חפש בבלוג זה

יום שני, 18 ביוני 2012

למה אנשים מתחתנים בחוץ?

בחיי, אני לא מצליחה להבין את זה. בין החודשים יוני-ספטמבר קיימות פשוט כל הסיבות האפשריות להימנע מכך:

1- חם!!! אני צריכה באמת להוסיף? ובגלל שאני תמיד צריכה - אני אוסיף: במשמרת הלילה האחרונה שלי, שמעתי את שדרנית הרדיו מספרת בפליאה שהיא יצאה ממכוניתה לעבר האולפן באחת השעות הקטנות והלא הגיוניות, והיה לה ממש ממש חם. עכשיו אני באמת לא צריכה להוסיף יותר.

2- לח. השיער שלי, למשל, קיבל בשבועות האחרונים מרקם צמרירי למדי. אני מוזמנת לשתי חתונות השבוע - שתיהן בחוץ - ואין לי מושג מה לעשות איתו. לא בא לי להחליק ולקבע בשמן מרוקאי ו/או מוס, כי אני חוששת שאחר כך הוא יהיה מסכן נורא. מצד שני, לא בא לי שהפריזורה שלי (מלשון frizzy) תצא מדעתה. אין לי מושג איך הוא יכול להיראות מתולתל ועם זאת שפוי.

3- יתושים. אני, באופן אישי, נעקצתי השבוע במקום המעצבן ביותר בגוף*

4- ג'וקים. שילוב של אור, דשא, אוכל ואנשים. פרפקט. (אמאל'ה!)

5- אגב דשא - איזה מעצבן זה שהעקבים נתקעים בדשא?

ועכשיו - להתלבטות הגדולה של השבוע. מעבר לתהייה מה לעזאזל לעשות עם השיער, אני תוהה מה ללבוש. החתונה הראשונה היא של קולגה מהעבודה, לכן אני מרגישה טיפטיפה פחות מחויבת מבחינת דרס קוד. השנייה היא של המשפחה של חבר שלי ולכן אני מרגישה שעליי להיות ייצוגית (זה גם הולך להיות אירוע ממש גדול).

יש לי שמלה סינית שחורה ומהממת שלבשתי אולי פעמיים מאז שקניתי. היא ממש יפה, אבל אני חוששת שגם ממש מחממת. חשבתי ללבוש אותה לחתונה המשפחתית, אבל בעקבות מזג האוויר בימים האחרונים יש לי מחשבות סותרות בעניין.

הבעיה - אין לי כל כך אופציה אחרת.

יש לי שמלה שחורה של סיוון רג'ואן, שהיא גם צמודה, גם מיני וגם בעלת מחשוף גב מרשים. חם לא יהיה לי. חבר שלי מת עליה, אבל היא נראית לי קצת מוגזמת מדי לחתונה שבה גם ההורים שלו נוכחים.

עוד אופציה - שמלת מקסי שקניתי לאחרונה. היא די פשוטה (בכל זאת, נקנתה באיזו חנות פרחות ב-130 ש"ח) - מין קולור בלוק שכזה: החלק של החזה בצבע ניוד-שמפניה והחלק התחתון (שמתחיל גבוה מאוד, במותן) הוא שחור. יש לה גזרה נהדרת, בד נעים, שילוב הצבעים ממש מוצלח בעיני ובאבזור נכון (שרשרת דומיננטית, עקבים, איפור וכו') היא תהיה מאוד מרשימה.

הבעיה - בחוסר תכנון לטווח ארוך טיפוסי, לבשתי אותה לא מזמן לארוחת שישי אצל ההורים של חבר שלי. מעבר לזה - בארוחה שוחחתי עם אחותו של חבר שלי על ביגוד לחתונה והיא אמרה "את יכולה ללבוש שמלה כמו זאת, למשל". בקיצור - היא שרופה. אני יודעת שאני מגה-פולנייה, אבל לא בא לי ליפול כאן וגם לא לקנות שמלה חדשה. (כלומר - תמיד בא לי לקנות שמלה, אבל זה לא יהיה מהלך נבון מבחינה פיסקלית).

ואולי בכלל לא יהיה לי כל כך חם ואפשר לחזור לתכנון המקורי - השמלה הסינית?

* (בכף הרגל כמובן)

9 תגובות:

IsraelMakeup אמר/ה...

אני ש-ו-נ-א-ת את אופנת גני האירועים החביבה כ"כ על ישראלים. גם הגנים היפים ביותר מאבדים מיופיים שניה אחרי שקיעת השמש, ומבחינתי היופי הולך לאיבוד כשאני נאלצת להיאבק בכל המרעין בישין שהזכרת לעיל (חום, לחות, יתושים, שקיעת עקבים בדשא או יותר גרוע - להיתקע עם עקבים ברווחים בין ריצוף עץ).
לא מבינה מי נהנה מזה? הכלה שנוטפת מים? החתן שמתבשל בחליפה? האורחים האומללים? מי??!
ולעניין מה ללבוש - השמלה שרופה. חפשי לך אופציות אחרות P-:
אני אגב עשיתי לאחרונה את הטעות של לא למדוד מראש משהו שתכננתי ללבוש לחתונה של חברה מאד טובה (שמלה שמאז רכשתי אותה ישבה בארון כמה חודשים טובים). התוצאה הייתה עגומה.

marjorie morningstar אמר/ה...

כי נמסת? או סתם כי לא היה נוח כמו שחשבת?

אנונימי אמר/ה...

היוש ואויש, אני כה מבינה!!!!! אחותי מתחתנת עוד רגע ואני כל היום במה ללבוש שלרוב אהוב עלי ועכשיו פשוט יצא לי מכל החורים!!!!!!!!!!
בקטע של הקיץ- אכן כן, עם זאת אני בזרימה- לא לוקחת את זה קשה וזורמת עם תלתליי המכווצים. היום במקרה עשיתי פן והוא התלתל כ"כ מהר מהלחות אז זה נראה סבבה- חלק אבל גלי טבעי כזה- אולי ככה?
עינבל

Standing Ovation אמר/ה...

חתונה בחוץ זה פשוט עינוי בעונה הזאת, מסכימה עם מה שכבר נאמר שהשמלה שרופה לחתונה של הצד של החבר. ושיער אסוף פשוט נראה לי כמו האופציה היחידה לחתונה מיוזעת.

IsraelMakeup אמר/ה...

לא, יותר גרוע. כי לבשתי את השמלה אחרי כל ההתארגנות של איפור שיער ושניה לפני שהייתי אמורה לצאת מהבית, ואז הסתכלתי במראה והגעתי למסקנה שאני לא יוצאת ככה לשום אירוע. או אז חלפה חצי שעה של החלפת בגדים היסטרית והשלכתם על כל משטח פנוי בחדר עד שכבר בלית ברירה ומחוסר זמן לבשתי משהו "שרוף" והייתי במצב רוח מזופת כל הערב. מיותר לציין שגם איחרתי לקבלת פנים במהלכה הייתי אמורה ללוות את הכלה שהיא חברה מאד טובה שלי והיא מאז נוטרת לי טינה....

BeautyBitch אמר/ה...

בן זוגי ואני די מתעבים חתונות, כל העניין הזה פשוט מרגיז. כל קונסטלציה בה חתונה מתקיימת הוא פשוט מיותר. לכן, אנחנו נעשה מסיבה קטנטה עם חברים אהובים ביותר, וזהו. וגם זה בעיקר כדי שההורים שלנו לא יתאבדו. לא יהיה רב, או מכונת עשן. אבל יהיה נעים ואינטימי. אגב, בנוגע ללבוש, אני הייתי הולכת על המיני עם מחשוף הגב לאירוע עם ההורים, אנחנו לא בשנות ה-50, בחורה יכולה להראות קצת עור :)

marjorie morningstar אמר/ה...

אני חוששת שגם שיערי האסוף לא ייראה טוב בלחות הזאת. אוף.

דווקא אין לי שום דבר נגד חתונות - אני גם חדשה בעסק, חבריי החלו להינשא זה לזו רק השנה וכנראה שטרם נמאס לי. מכונת עשן כנראה לא תהיה באף אחת מהחתונות שאוזמן אליה - אבל אם אתקל באחת כמובן שאשתף.

להראות עור זה דבר אחד וללבוש שמלה סופר-סקסית שעלולה לגרום לי להרגיש מעט לא בנוח ליד אמא של חבר שלי זה משהו אחר. אני חוששת שהיא תיגנז בארון הפעם.

Hug אמר/ה...

לגבי עניין החתונות בחוץ... :)
אני בעד (גם כי אני התחתנתי על הים והיה מזג מושלם. ביוני של השנה שעברה).
בכל מקרה הבעיה בחתונות חוץ שהרבה מתחתנים לא נותנים את תשומת ליבם לאיוורור מספק, לכן לעתים זה יכול להיות סיוט.

לגבי השמלה הסינית.. אלא אם כן את מוודאת שיש עליך מאוורר
at all times,
נראה לי שיהיה לך חם בטירוף איתה... :/

אנונימי אמר/ה...

נראה שאין לך ברירה ותצטרכי לקנות שמלה חדשה - ממש מעצבן (:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...