חפש בבלוג זה

יום חמישי, 14 ביוני 2012

על עבודה ונעליים (או: איך יצאתי נעל בעבודה, יומיים ברציפות)

היה לי שבוע רצוף כשלים בעבודה. 
שלשום הייתי אמורה להתחיל בשעה הבלתי אפשרית, שש בבוקר. יום לפני עבדתי משמרת ערב ובשובי הביתה עברה במוחי המחשבה: "אני יכולה לפרגן לעצמי עוד 10 דקות שינה מחר". אז כיוונתי שעון לשש ועשרה. Oh yes I did.

*פאסט פורוורד*

ב-06:28, אני חוצה את הכביש לעבר הכניסה האחורית לעבודה (מי הפראייר שיפתח את הראשית בשש בבוקר?) בריצת אמוק, כשפתאום מגיע לאוזני קול "פלאאחחחח". התייצבתי בדלת כשעל רגלי הימנית סנדל עם סוליה (פלטפורמה קלה, תודה ששאלתם) ועל השמאלית סנדל מחוסר-סוליה, כשרק חתיכת בד דקה מונעת מכף רגלי הענוגה לאסוף את כל הסחלה שעל מדרכות העיר. איך זה להסתובב יום שלם עם הבדלי גובה בין הרגליים? ממש כמו עונש מאלוהים על איחור לא אופנתי, או כמו ניסוי חברתי הבוחן את יחס הציבור לבחורה צולעת.

אתמול, החלטתי לפצות את עצמי בזוג סנדלים חדש לפני העבודה. יש איזו חנות של "נעלי ניוז" בדרך (כן כן, אני פרחה פריפריאלית בנשמתי), עברתי שם וקניתי את גרסת הפלטפורמה של כפכפי ה"ערסים-היפסטרים" של אדידס. נשמע מזעזע? לא נורא. דווקא נראה טוב (ומה זה נוח!).

כאלו, אבל גבוהות, מעור ולא של אדידס.
הערת שוליים לא קשורה: אני שונאת להגיע לעבודה עם שקיות שופינג. אפילו אם מדובר בשופינג מוצלח. זה גורם לי להרגיש קלת דעת ומטופשת (ולדמיין שזה מה שכולם חושבים עליי, אבל לא אומרים לי).

כדי להוסיף חטא על פשע, אתמול בעבודה הייתי אחראית לכמה כשלים מפגרים-אך-היסטריים. אין לי זמן לפרט כרגע (אני ממהרת לשיעור אירובי עם המדריכה האנרגטית-כלבלבית), אבל אני בהחלט ממתינה בראש מורכן לגיליוטינה.

3 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

מכירה את ההרגשה, נעל אחת נקרעה לי באמצע ריצה אל הקוסמטיקאית לפני כמה שנים. פשוט הורדתי את שתיהן והלכתי יחפה על בן יהודה. החזיר אותי ישר לילדות, הייתי מסתובבת יחפה בכל מקום, גם לבית הספר.
אה ותעני תמונה של הנעליים!

that texture magic אמר/ה...

שונאת ימים חסרי מזל!
מעניין אותי לדעת מאיזו חברה היו הנעליים שהתפרקו,
והאם הן חדשות יחסית? בכל מקרה אני מניחה שמדובר באיכות מאכזבת-משהו..

marjorie morningstar אמר/ה...

הסנדלים המתפרקות היו בנות שנתיים-שלוש, קניתי אותן במכירת כסאח של איזה מותג ישראלי זניח (בחיי שאני לא זוכרת את השם, אבל יש להם חנות באבן גבירול בתל אביב, ממש מול מגדל המאה). הן עלו לי 50 ש"ח, אז אפשר לומר בפה מלא שהן שירתו אותי נאמנה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...