חפש בבלוג זה

יום שני, 14 בנובמבר 2011

שטוחות לעזאזל

דברים שאני מסרבת להראות פניי בציבור איתם:

  • טייץ
  • משקפיים
  • נעליים שטוחות
  • שורטס

חלק מהפוביות כבר עברו לי לחלוטין, סוגיית השורטס היא דוגמה מצוינת לכניעה לתנאי מזג האוויר (לא של היום, של המזרח התיכון) ולהכרה שהשד אינו שמנמן כל כך.
עם טייץ התחלתי ברצינות ללכת בחודש-חודשיים האחרונים, אולי כי טרנד האייטיז חלחל אלי באיחור ניכר ואולי כי רציתי לפדות את מחירה של העבודה בחד"כ. עדיין אני נוטה להגיש קצת לא בנוח בחברת צמודוניי (אבל פיזית אכן מדובר באחד מפריטי הלבוש הנוחים אבר. מצטערת על כל הלעזותיי המוקדמות) ולסקור את דמותי בכל חלון ראווה ומראת רחוב מזדמנת.  מצד שני, אני נוטה להסתכל ארוכות בכל מראה שנקרית בדרכי ולא משנה מה אני לובשת.
לבישת טייץ מציבה אותי בדילמה כפולה; סוגיית הנעליים - שטוחות או גבוהות - נכנסת פה כשחקן משמעותי. ציינתי בהתחלה שעוד לא הסכנתי באמת לנעילת פלאטס של ממש.  בטח שלא עם מכנסיים שיוצרים מקסום של אפקט הקציצה. מצד שני, טייץ בשילוב הנעליים האהובות והמגביהות שלי עלול להיראות כמו הומאז' גרוע לפגי באנדי:


לא רגע אפנתי שהייתי נוצרת.

עוד בעניין השטוחות: יש לי זוג אחד שממש עונה על ההגדרה (בלי להחשיב אולסטארז מזויפות שמתגלגלות אצלי במגירת הנעליים וממתינות ליומן הגדול - עוד טיול בחו"ל או משהו), אבל אני נועלת אותן בד"כ רק עם מכנסיים רחבים יחסית. נכון ששטוחות זה שיק אודרי הפבורן ובכלל - יותר נוח, אבל אני מרגישה שכל הופעתי החיצונית משתנמכת עם הנמוכות האלה.

לפני יומיים היה לי ויכוח בעניין עם חבר שלי, למראה כמה בחורות מדדות על עקבי ענק בכניסה לאחד הפאבים הסחיים בעיר. הוא טען שעקבים לא משנים כלום והוא בכלל לא אוהב גבוהות (מזל שהוא איתי!..), אני אמרתי מנגד שהוא כנראה לא מודע ליתרונותיהם של העקבים (והפלטפורמות, והרוקי וכו'. לא הסתבכתי בטרמינולוגיה) ושבזכותם חברתו שומרת על הופעה ייצוגית ובלתי קציצתית. פה הוא כבר אמר שיש לי איזה קיבעון לא ברור על קציצות.

אז זהו. באמת שאלה נראות לי מקסימות נורא, אבל אני יודעת שהן יישארו אצלי עמוק במגירה-

רציתי לכתוב עוד משהו על משקפיים ועל עוד כמה סוגיות שהתחוורו לי לאחרונה, אבל זמני דוחק. נסתפק בפנינים אלו.

7 תגובות:

danra אמר/ה...

כאילו בדיוק ארבעת הדברים שאני ממש לא אוהבת.
אבל....
בנוגע למשקפיים אני מניחה שאת מתייחסת למשקפי ראיה ולא לשמש שאני מאוד אוהבת. לצערי מדי פעם בגלל דלקת וכזה אין לי ברירה ואני יוצאת לעולם עם משקפי ראיה. באסה! לפחות יש לי משקפיים באמת מאוד יפים.
בנוגע לנעליים השטוחות - כל מה שכתבת אני מסכימה. עקבים משדרגים את הלוק לגמרי. אבל מי שלא למדה ללכת עם עקבים ומדדה את דרכה בחוץ אז כדאי שתנוח ומהר, זה פאתטי!
לצערי כל מי שגבוהה כמוני יודעת ששטוח זו מציאות למרות שבפנטזיה אני על עקבי סטילטו כל יום כל היום...

Mirelle אמר/ה...

אני מאוד אוהבת פלאטס ואת אלה של ALL BLACK אני מתכננת לצרף לארון הנעליים שלי ממש בקרוב ☺
אני חושבת שזה די תלוי בגיזרה של המכנסיים שאת לובשת. אני למשל, לא נראת טוב בפלאטס וחצאיות אלא אם כן, הן קצרות יותר. זה עניין של ניסוי ותהיה עד שעולים על הנוסחא הנכונה לפלאטס :) אני בעד פלאטס ביומיום, נותן הרבה יותר מקום לשינוי בתוכניות.

marjorie morningstar אמר/ה...

התכוונתי למשקפי ראייה, כמובן. על משקפי שמש אני מוותרת לעתים נדירות - מרגישה בלעדיהן כמו ערפד שהגיח מהארון בשעה לא נכונה.

אני נמוכה בכל קנה מידה שהוא ולכן אין לי שום בעיה לנדב לעצמי עוד כמה סנטימטרים. יכול להיות שעוד נשלים, אני והשטוחות. אולי הזוג הזה יגרום לי להפוך את עורי :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

אחד הרגעים המכוננים בחיי היה ניתוח הלייזר. יש לםני ויש אחרי.

שטוחות לנמוכות - דומי שביום יום זה לא מזיק ולא חייבים ממש םלאט אלא אפשר עקב גולדה, מגף בוקרים, פלטפורמה לא מוגזמת.

עקבים ביום יום ואפילו את מהלכת בהם כאיילה נראה לי מוגזם ואולם ממרום 1.75 מ' אין לי היכולת לדעת.

לילה טוב

דולורס והענבים אמר/ה...

מאוד מאוד מזדהה!
בזמן האחרון, אני מוצאת את עצמי רוכשת ונועלת עקבים אימתניים בכל קנה מידה ביום יום, אני מרגישה פתאום כל כך קטנטונת וחייבת לתת קונטרה.. (נו, גוף ונפש וכל הבולשיט הזה) לגבי המשקפיים, גם אני שונאת, אבל לרוב מתעצלת להרכיב עדשות לעבודה

marjorie morningstar אמר/ה...

אני חושבת לא מעט על ניתוח לייזר. זה בטוח לא ייצא לפועל בשנה הקרובה כי קניתי מלאי עדשות לשנה (בחיי, לא הפרזתי בהערכה המספרית בשביל הכיף. לאופטיקה הלפרין יש מבצעים מעולים).

אנונימי אמר/ה...

טייטס עם מגפיים
טייטס עם נעליים שרוכות שמטפסות על הקרסול
וכמובן שמדובר בנעליים/מגפיים מעוקבים בלבד
הקבקבים הספציפיים הם באמת קצת פגי באנדי, אבל יש דגמים נוספים.
חוץ מזה, מה רע בפגי? בשילובים הנכונים זה יכול להיראות מגניב עם קריצה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...