חפש בבלוג זה

יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

I oughta know

יש פן די נחמד בחיפוש עבודה. יוצא לי לדבר עם המון אנשים שלא שוחחתי איתם הרבה מאוד זמן. חוץ מזה, הפכתי אשפית בניסוח מיילים המפרטים את מעלותיי ואני מכירה כבר אינספור נוסחים למבחני עריכה.

לפני שבוע+- חבר שלי ואני הכנסנו את קורות החיים שלנו לאחד המנגנונים ברשת שמקושרים לשלל חברות השמה. אמנם המאגניבים משיגים דרים ג'ובס באמצעות קשרים מסועפים וקסם אישי נודף למרחוק, אבל באותם ימים המצב נראה עגום, המקרר היה ריק והתקמצנתי על קניית מצרכים חיוניים דוגמת נעליים, לכן החלטתי לשלוח את לחמי על פני המים הוירטואליים.

עד כה הסתדרתי קצת. השבתי לעצמי כמה קשרים מסועפים, גם הקסם חזר לנדוף ממני, אבל קיבלתי במקביל טלפונים מחברות השמה. כולם הציעו לי לעבוד כמזכירה - בלי שום קשר לסעיפים המפורטים ומאירי העיניים שכתבתי אודותיי, או לתחומי הניסיון, העניין והידע שלי. לגבר זה גם היה קורה?
מאוד ניינטיז מצדי להתרגש ולהתרגז מזה. עוד רגע אשים ברקע אלבום של אלאניס מוריסט. ובכל זאת, הקונספציה המוטעית לפיה לנשים סגולות סדר ניקיון וארגון פשוט מוציאה אותי מדעתי. לי אין שמץ של פיצול קשב, ואני מכירה הרבה בחורים סופר-מאורגנים שהיו מתקתקים בשנייה הזמנת טיסות וגם מארחים נפלא את אורחי המנכ"ל שהגיעו ממעבר לים.


איך היא נראית פה כמו איגי וקסמן? (כלומר, להיפך. כנראה)

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

האמת היא שזה לא מפתיע אותי. כי מזכירות זאת העבודה היחידה שעוד יש עכשיו, בתקופה הזאת.
נולדת אישה, אז את מתאימה :)
מה שנקרא, אחרי החגים בטח תוכלי למצוא.

אנונימי אמר/ה...

לא נראה לי שזה קשור לזה שאת בחורה.
אלי חזרו מחברות כוח אדם אחרי ששלחתי קו"ח באותה דרך והציעו משרות שהדרישה היחידה עבורן היא תעודת בגרות, ואני סטודנטית לתואר שני.
נראה לי שהם מתקשרים ומציעים מה שיש להם במאגר ומעניין אותם רק העמלה שהם יקבלו. יש מעט מאוד חברות כאלו בהן ממש קוראים את קורות החיים שלך ומפנים למשהו מתאים. תנסי חברת "סנפיר", נראה לי שהם היחידים שהפנו אותי למשרה שמתאימה לקו"ח שלי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...