יום שבת, 2 ביולי 2011

שונאי מתנות יחיו

אבל כולנו מתים בסוף, לא?
אי לכך ובהתאם לזאת - זה הצעיף החדש שלי:


התגעגעתם לאליפסות הסגלגלות? "מה בבקבוק" כבר לא בבלוגספוט כדי לתמוך בבחירות הגיאומטריות שלי.


H&M הונגקונג. אני מקווה שאין כזה בארץ, וככה אוכל להרגיש סופר-מיוחדת.
ועוד משהו - רק לי מרגיש מטופש לצלם את עצמי?
-----------------------------------------------------------------
אגב צרכנות, חומריות וזה -
יש כלכך הרבה מדורי "המכירות השוות של הסופ"ש". נראה לי חיוני שיהיה גם אחד (לפחות) של "המכירות הלא-שוות".
ברור שאף אחד לא ירים את הכפפה, זו ירייה בגלגלים, אבל נראה לי חיוני וחשוב לתת איזו שהיא ביקורת מאוזנת על טירוף הקניות של הסופ"שים, או לפחות כמה קווים מנחים, למשל - מה טווח המידות. או אם יש איפה למדוד. אם מדובר במכירה מתמשכת, גם לגיטימי לתת רשמים מהפעם שעברה.
כבר יצא לי להיכנס לאחת מהן (הכי במקרה), ולהיתקל במלאי לא מרשים של בגדים יקרים מאוד, במידות וואן-סייז מאוד. הכי לא שווה.

2 comments:

danra אמר/ה...

צעיף מקסים וצבעוני, תתחדשי!
מה שכתבת על המכירות הלא שוות, בגדול זה משהו שגם כתבתי עליו פעם: תפסיקו בכל מקום (כתבות, אתרים, בלוגים) להלל ולשבח מוצרים, תכתבו גם מה לא לקנות ומה גרוע או לא משהו. אבל כנראה שההנאה של הכותבים ממתנות חינם גוברת על כל שיקול דעת.
הדוגמה האחרונה זה למשל המייקאפ של גרלן שכתבתי עליו השבוע בבלוג שהוא אמנם מוצר נהדר אבל הוא פשוט לא מייק אפ ושהוא שקוף עם כיסוי קל. במקביל אני רואה כתבה באתר אקסנט שכותבת שהמייק אפ הזה עם המון פיגנט וכיסוי מושלם... הרי ברור שהם אפילו לא טרחו לנסות אותו... ואני אפילו לא מדברת על ההטעייה החמורה כאן.
ובקשר לכותרת שלך, יש משפט שאומר: "שונא מתנות יחיה ואוהב מתנות יחיה טוב יותר...".

מרג'ורי מורנינגסטאר אמר/ה...

תודה, גם אני מרוצה נורא מהצעיף :) הוא מתנה מחברה עם טעם משובח.

תראי, אני די בטוחה שבמקרה של מכירות בגדים, אין טובת הנאה לכותבים. מה שכן, קל ומהיר יותר לכתוב אייטם שהוא למעשה קופי-פייסט של ההודעה לעיתונות, במקום לקחת את הקומוניקט כבסיס לכתבה מאוזנת יותר בה הכותב באמת מביא תובנות משלו.

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...