חפש בבלוג זה

יום רביעי, 18 במאי 2011

אגב מידות גדולות

שנמצאות בכותרות (ובבלוגוספירה) בלי הפסקה, הגעתי למסקנה שאני מתה על מרינה מקסימיליאן בלומין. מביך, ראיתי (באינטרנט, יש גבול) את הפרק הראשון של הסופר-סואפ על רוה"מ הויברגר ומשפחתו, ופשוט נפל לי האסימון.
אתם חושבים שמה שהיא לובשת שם זה של עונות? אף פעם לא הבנתי את ההגבלות שחלות על פרזנטוריות (הרי ברפאלי לא לובשת פוקס בקאן.. אבל לגל גדות המעצב של קסטרו עיצב שמלה לשטיח האדום, לא? בטוחה שקראתי על זה איפשהוא)
עוד נקודה למחשבה בעניין מידות גדולות וקאסטינג. ברור שלא ילהקו "בחורה גדולה" כמו מרינה לתפקיד בתו הפרינססה של ראש הממשלה, הא? התפקידים הראשיים האלה שמורים לנסיכות קרח בלונדיניות ושבריריות כמו אלונה טל..



--ואנקדוטה מפגרת לקינוח: כשהתחלתי את גיל ההתבגרות הסוער והייתי בטוחה שאני שמנמנה ורופסת, עברתי עשרות פעמים ליד סניפי עונות בקניון הקרוב לבית הורי, משוכנעת ששם אני צריכה בעצם לחפש בגדים.


3 תגובות:

danra אמר/ה...

בלי לראות את הסדרה יכולה להסכים איתך שמתבקש לקחת מישהי כמו שהגדרת "בלונדינית שברירית".
אולי רצו להפתיע עם הליהוק הזה.
בכל מקרה, למרינה מקסימיליאן אני לא יכולה להתחבר בכלום, המונית מדי בסגנון בשבילי.
בנוגע למה לובשים, לדעתי בארץ מנסים ליצור התנהלות כמו בחו"ל שפרזנטור ילך רק עם מה שהוא מייצג, אבל זה פשוט לא עובד.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

כ"בחורה גדולה רשמית" (אני שוקלת יותר ממאה קילו) אני יכולה לומר לך שהייתי רוצחת כדי להראות כמו מרינה, או אפילו פי שתיים ממנה.

אותי מרגיז שבחרו אותה אותה לפרזנטורית של עונות, כמעט כמו שמרגיז אותי שבחרו את תשבי ל-ML (ושיהיה ברור, לדעתי מרינה היא פצצה).

כמדומני שהכל פונקציה של עובי עדשת המשקפים דרכה את רואה את העולם.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

שרונה אמרה כל מה שרציתי להגיד.

בת ראש הממשלה יכולה להיות הכל, זה לא ממש טייפקאסט. בארה"ב הבנות של קלינטון היו פוחזות ועשו הרבה סקנדלים וסמים, הבת של אולמרט היא לסבית אז הוא פחות או יותר מסתיר אותה בארון.
משתמשים במרינה כדי לעזור לדמות ה"פיקנטית" לפרוח. תכלס, היא יוצאת די סתומה בטלוויזיה. אני מקווה שיתנו לה משהו קצת יותר עמוק שיוציא ממנה את האיכויות האמיתיות שלה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...