חפש בבלוג זה

יום שישי, 25 במרץ 2011

חוויות האתמול

מחכה להקפצה מהעבודה (שבטח בוא תבוא, בהתחשב בכותרות האינטרנטים). בינתיים, שחזור חוויות האתמול נראה לי כמו דרך אולטימטיבית להעביר את הזמן.
אז יום החופש לא היה פעיל מדי, אבל אין ספק שההיילייט שלו היה רכישת השמלה הכי מוצלחת שהיתה לי. האמא של הבודיקונים, או כמו שחברה הגדירה אותה - "שמלת כוסיות".
מדובר באיזו יצירה סמי-הוצ'ית, שחורה, מיני ועם איקס בגב. משהו שברנדה וולש היתה הורגת בשבילו. נקנתה בבוטיק המעצבים בסנטר, אצל מעצבת בשם סיוון רג'ואן.
לא מצאתי תמונה של השמלה באינטרנט (והצילום שלי יעשה לה עוול), אבל מצאתי בפייסבוק של המעצבת תמונה של שמלה אחרת שמדדתי אמש:

יש לה מחשוף בגב, זה קצת נדוש לי מדי - אז הלכתי על השניה


עדכון מאוחר מאוד - ספטמבר 2011 - מצאתי בפייסבוק של סיוון רג'ואן תמונה של השמלה:

זו לא אני. סתם בחורה אלמונית עם גוונים ופן.


עוד מילה וחצי על בוטיק המעצבים בסנטר:
נמנעתי במשך המון זמן מלהגיע לשם כי נרתעתי מהעומס והלחץ. אתמול, אולי בגלל הגשם, או בגלל שחמישי רגוע יותר משישי, היה ממש כיף ונעים עם הרבה דוכנים מוצלחים - לא רק של הרג'ואנית.

עוד בסנטר - קניתי סוודר טורקיז באורך טוניקה, עם דיטיילז של ראפלז בכתפיים. נשמע נורא, נראה דווקא טוב (קצת גלאם, אבל בואי תמיד היה ויהיה רול מודל בשבילי). בדרך כלל אני לא קונה פריטים כאלה ומתמקדת באפורים האהובים עלי, אבל בעקבות הפרק המטופש של טריני וסוזאנה בו הן השמיצו את הרגלי הלבוש המשמימים של בנות ישראל הרגשתי צורך להתחדש במשהו קצת צבעוני הומוריסטי.

בערב יצא לי להיקלע עם חבר שלי למסיבה של מישהו מהפקולטה שלו, שהתקיימה בנמל. בחיים לא הייתי במסיבה בנמל וחטפתי שוק תרבות אמיתי. כאילו כל הקלישאות קמו עלי לכלותי.
קודם כל' זאת באמת פרחיאדת-על שאין דברים כאלה. שנית, יקר בטירוף (כוס יין שהיתה מקולקלת לדעתי עלתה לי 35 שקלים! והברמנית המתועבת שם ניכסה לעצמה גם טיפ!! כוסעמק). שלישית, המקום היה כלכך ג'יפה! אפלולית שמחפה על תקרה מחוררת, קירות מזוהמים וספות דביקות. איכס.

ברחנו מהאזור ובאדיבות מונית שירות קו 5 הגענו לאיזה פאב היפסטרים-עאלק מחתרתי מול חורבות ה"תדר". גם שם היה קצת פאטתי (בחורים בז'קטים גדולים מדי ובחורות בתספורות גרועות בכוונה), אבל נחמד יותר. אגב, גם שם הברמנית ניסתה לעשות לי "שיטת מצליח" על הטיפ! מה הולך בעיר הזאת על כל מתחמיה?

11 תגובות:

Peacha אמר/ה...

איזה כיף זה יום חופש שעושים מה שאוהבים=]

אני חושדת שהיינו באותו מקום אתמול בערב=]

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

זה כל הזמן קורה לי, שאני משתכרת והברמנים המחורבנים האלה מנכסים לעצמם טיפ ואני שיכורה מדי בשביל להגיד לא או בכלל לא שמה לב. מרגיז.

marjorie morningstar אמר/ה...

פיצ'ה- באמת? בנמל, או בהיפסטריה?
מיכל, אפילו לא הייתי שיכורה. פשוט בהלם.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

הקטע עם טיפים ממש מעסיק אותי לאחרונה, אז אני מבינה על מה את מדברת.
אני לא משלמת טיפ לשליחים של טייקאווי כשאני משלמת גם כסף על משלוח. זה ממש לא מעניין את השליחים, השבוע חטפתי צעקות משליח על זה שלא שילמתי לו טיפ והוא איים עלי שיגיד למעסיק שלו שאנחנו לא משלמים טיפים ושלא ישלחו לנו אוכל. פשוט בושה.

standing ovation אמר/ה...

טריק ידוע ומרגיז הרי הם היו מקבלים טיפ בכל מקרה א מה הקטע של לגנוב אותו

Peacha אמר/ה...

בנמל ... בניו פורט
תיארת את המקום מילה במילה

marjorie morningstar אמר/ה...

האמת שהייתי במקום שנקרא "דה הילס" (או אולי רק "הילס"?) - נראה לי שרוב המקומות שם בעלי מכנה משותף בסגנון

Peacha אמר/ה...

ההילס באותו ערב עבר לניופורט=]
טזה היה יומולדת של ידיד שלי מהפקולטה
ככה שנראה לי שהיינו באותו השטח=]

marjorie morningstar אמר/ה...

וואלה, כנראה שאת לומדת עם חבר שלי. מקווה שנהנית יותר ממני, אני הרגשתי כמו נטע זר :P

marjorie morningstar אמר/ה...

ועוד שאלה, כי נראה לי שאת יותר בעניינים ממני - את חושבת שהיה מגעיל כל כך בגלל שאיחדו את שני המקומות הספציפיים האלה, או שהקשר מקרי בלבד?

Peacha אמר/ה...

כנראה שהוא מאצלנו... הרוב גם ככה בנים=]
לצערי אני חושבת שזו האוכלוסיה של המקום
ועוד אנחנו היינו מבודדים

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...