חפש בבלוג זה

יום שבת, 5 בפברואר 2011

אין כמו חופשת מחלה (מחשבות על יחסים, ציבור ושנות ה90)

מהרגע בו את כבר מרגישה סביר ויכולה לשוטט בבית להנאתך, למרוח שלל גווני לק (ורוד וטורקיז, והמכחול עוד נטוי), לקרוא ספרים מטופשים ולראות מלא סרטים.
האמת, אני חושבת שהתחלתי להרגיש טוב יותר ברגע שהתחלתי לעשות דברים שאני נהנית מהם.. מין מעגל קסמים כזה. אתמול היה יום המהפך של המחלה שלי (AKA- ירד לי החום באורח פלא מ39 ל37 וקצת), ואני משוכנעת שהסיבה היא שלקחתי את שירת הסירנה בDVD.
יאיר לפיד בתפקיד עצמו, בעצם, בפעם האחרונה שהתגלה בו שמץ למודעות עצמית

כבר אמרתי שזה הספר הטיפשי הכי אהוב עלי? לדעתי קראתי אותו יותר מ-20 פעם. את הסרט לא ראיתי כבר שנים וניסיתי נואשות למצוא בכלמיני דרכים לא כשרות (כלומר בצפייה ישירה). נורא שמחתי לגלות שיש אותו בספריית וידאו ממש ליד קופת חולים, וראיתי אותו כבר פעמיים ביומיים. לא כולל המאחורי הקלעים. מערכת היחסים שלי עם הספר\סרט היא במידה רבה שיקוף למערכת היחסים של טלילה עם נשקיני קייט (ואני קלישאה ולא אכפת לי).

כשצפיתי בהתרגשות רבה במאחורי הקלעים (מעשה ידיו של גיא פינס להתפאר) תקף אותי גל נוסטלגיה מגוחך לניינטיז. אח"כ התפניתי לשים לב לדקויות הכתבה. היא עסקה בעיקר בבאזז יחסי הציבור סביב יציאתו של הסרט, מה שנראה לי קצת מגוחך. הטענה שם הייתה שלפני הניינטיז בכלל, ולפני ההפקה הזאת בפרט, לא עשו יח"צ לסרטים בארץ. שכל השטויות של הדלפת רכילויות מהסט לעיתונים ופמפום מתמשך של הליהוק הן המצאה של אותה יחצנית ששכחתי את שמה.
נשמע לי כמו בולשיט מרוכז. א'- היחצנית נראתה כמו יאפית תלאביבית חביבה ולא מזיקה מהניינטיז. ב'- אני בטוחה שאורי זוהר ודומיו יכולים לקחת קרדיט על הרבה תעלולי יחצ שנעשו בארץ עוד לפני שעירית לינור למדה להגיד "פמיניזם".

בכל מקרה, אחרי שנגמר הלכתי לראות פלורנטין בצפייה ישירה. (גם מבית היוצר של איתן פוקס, עם ייצוג-מה לקאסט של הסירנות. היחצ עבד עלי כנראה)

4 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אווו פלורנטין, כמה אהבתי את הסדרה הזאת פעם!
האמת, הפוסט הזה הצליח להציף גם אותי בגעגועים נוסטלגיים לשנות ה 90'...
חבל שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אפילו רק לכמה רגעים.

שרונה

ציפי לוין אמר/ה...

בוקר טוב.מקווה שאת כבר בריאה! בחוץ יום מקסים לטיולים של הבראה. אהבתי את הספר, ואת הסרט, ופלורנטין-ישבנו כולנו, סביב המסך, לא הפסדתי פרק!!

MORE4ME אמר/ה...

כל פעם שאני רואה את הסרט הזה, אני מתגעגעת לשנקין של פעם.

lian אמר/ה...

ראיתי את הסרט עוד בקולנוע, אבל לא זוכרת שראיתי את המאחורי הקלעים של גיא פינס, בטח היסטרי לצפות בזה עכשיו, אני מכורה לכאלה הבלחות מהעבר!!!!

ולגמרי געגוע לשינקין האורגינל של תחילת שנות ה90, איזה וייב!

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...