חפש בבלוג זה

יום שבת, 22 בינואר 2011

גשם סגול

אני ממש לא מעריצה גדולה של פרינס, אבל איכשהו יצא שאני וחבר שלי ישבנו וראינו השבת את "PURPLE RAIN", סרט הפולחן האייטיזי ביותר בעולם.
עלילה אין, המון איפור ותלבושות פאנק-ויקטוריאניות יש ועוד איך.
האמת שפרינס, המכונה בסרט THE KID, לא מחליף כמעט בגדים במהלך העלילה, ונע בין מעיל ניטים סגול עם חולצת ראפלז צחורה לבין טופלס. כנראה שלהחליף כל כך הרבה אאוטפיטים מצועצעים זה מסובך יותר מהנראה לעין.
הלוק המדובר

ובפעולה. הרכב מנצח לא מחליפים, או מכבסים.
אחרי העלילה באמת שאי אפשר לעקוב. היא קלושה עד בלתי קיימת, מה שמאשש את המחשבה שעלתה בראשי כבר מזמן: באייטיז הכל היה סביב הלוק והווסאח. התוכן היה שולי למדי, ולכן סרטי אייטיז נוטים להיות כל כך הזויים כשמעמידים אותם במבחן הזמן (אפילו ב"יפה בוורוד" יש קטעים שאני תוהה מה בדיוק הולך שם) - הניינטיז שפעו בדיאלוגים שנונים עד שנונים מדי. באייטיז, הכניסו במקום דיאלוגים סינתיסייזרים ומכונות תופים.
ולמרות הגיחוך, מדהים לראות עד כמה ההשקעה בחיצוניות היתה אז מטורפת. איפור מלא, תלבושות עתירות פרטים והמון המון אקססוריז. לא פלא שכל כך קל וכיף לעשות רטרו לעשור הזה.

אגב אייטיז-תראו מה קניתי בחמישי בערב:
סיכה לשיער, הכי מדונה בלייק א וירג'ין שיש.


ועוד משהו מצחיק - האתר הזה: http://laaz.co.il/
הגעתי אליו שחיפשתי "גשם סגול", אבל יש בו כמה מצטיינים אחרים. כמו אלה למשל:
http://laaz.co.il/%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%9C%D7%A6%D7%93-%D7%94%D7%90%D7%97%D7%A8



4 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

אני מתה על purple rain!!! פעם קראתי ראיון עם בריטני שבו היא אמרה שזה השיר האהוב עליה, ואז למשך תקופה אמרתי שזה גם השיר האהוב עלי

marjorie morningstar אמר/ה...

האמת שפרפל ריין הוא קצת ארוך וחופר מדי בשבילי, אבל היה נחמד לגלות שאני מכירה ואפילו לא ידעתי עוד שירים של פרינס, כמו take me with you ו- when doves cry. הרגשתי טראש.

standing ovation אמר/ה...

הסיכה חמודההההה!

marjorie morningstar אמר/ה...

הסיכה מחנות בשם ספאנק (שם נורא, אבל יש שם דווקא דברים חמודים נורא), בפסאז' בארלוזורוב

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...