חפש בבלוג זה

יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

סתם שוקולד

אזרתי אומץ, והחלטתי שאם כבר נמנע ממני הספינינג הערב, אכין את עוגת הפאדג' המדוברת (נטולת השמן וכו')- נראה לי שיצא משהו משהו. גדול הטריק הזה עם הרסק תפוחים במקום שמן.
עוד בענייני תזונה-פגשתי היום מישהי שעושה דיאטה מסקרנת ומאתגרת, שכוללת הימנעות מחיטה, סוכר, בשר אדום ומוצרי חלב. יש מי שיגיד שאלו כל מנעמי החיים, אבל יש מי שיגיד שאוכל זה לא הכל. בכל מקרה-הבחורה נראית מצוין ואפילו רזתה (איך לא). אני מתפתה לנסות.
יהיה מאתגר במיוחד להתחיל את העניין מחר, כי יש לי עוד ארוחת-משרד-במסעדה. הפעם, הלוקיישן הנבחר הוא לחם-יין (שוב ביהוד, פנינת הקולינריה הישראלית), ולפי הדיאטה הסגפנית איזו פרגית דלה תמצא את עצמה על צלחתי. חשוב מאוד לא להתפתות לאי-אלו פוקצ'ות בלתי מרגשות.
ולכבוד סיום הפוסט, אנקדוטה שנתקלתי בה - הגיוני שבאיחור רב אחרי כולם:
מסתבר שיאיר לפיד הוא צ'אק נוריס הישראלי...

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

אני מוועזעת מהדיאטה הזאת שסיפרת עליה. באמת זה ניראה כאילו אנשים נהנים להכאיב לעצמם. הרי אם נמנעים ממשה שאוהבים זה לא משהו שניתן להתגבר עליו.
בכל מקרה, במידה ואת הוכלת על זה, ספרי איך היה.

marjorie morningstar אמר/ה...

מוצרי חלב אני מנסה להפחית בכל מקרה, ובשר אדום כמעט ולא יוצא לי לאכול (למרות שהיום אכלתי קרפצ'יו מעולה באמורה מיו.. הממ..)
בעניין החיטה והסוכר- זה קשה להיגמל, אבל חשוב.
בקיצור, הדיאטה הזו לא נשמעת לי בלתי אפשרית, אלא מצריכה כוח רצון נחוש. אני חושבת שאפשר לחיות טוב מאוד ממאכלי ירקות, פירות ולחם שיפון, פשוט צריך לשבור את ההרגל המגונה להתפנק עם פחמימה ברגעי חולשה. אם אצליח אני אסגוד לעצמי..

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...