חפש בבלוג זה

יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

פרידה קאלו

המקסיקנית שבי יוצאת החוצה (או לפחות הברז'נייב), עם היעדרה של קוסמטיקאית מוצלחת משגרת חיי באחרונה.
עד לא מזמן הייתי מבקרת באדיקות אצל איריס מבת ים, שתוך 10 דקות הייתה מסדרת לי גבות מעוצבות לעילא.
לצערי (או שלא), שגרת יומי השתנתה, ואין לי כוח לביקורים תכופים בעיר הפרפרים. הבעיה היא שאין לי מושג איך לאתר קוסמטיקאית מוצלחת (ולא יקרה!) בתל אביב, ואני זקוקה להמלצות.

אני פוחדת פחד מוות להמר, ללכת למישהי אקראית, וליפול על קוסמטיקאית חאפרית שתאדים אותי ותחפור שוחות בנקבוביותי. גם לא בא לי לשלם 50 ש"ח על גבות. 


אז אם אתן מכירות, תעשו מצווה. אם זו מישהי שגם מוצלחת בניקויי פנים מפעם לפעם, ולא רק בגבות, בכלל תבורכו.

מהממת.

3 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

יש לי גבנית מאוד מוצלחת, פלוס המלצות, ליד הסנטר. אבל היא לוקחת 65

marjorie morningstar אמר/ה...

אוי, זה יקר לי. נראלי שאמשיך להימרט בפריפריה :P

marjorie morningstar אמר/ה...

אבל זה מסקרן אותי בכל זאת. ליום בו אתעשר וכו'. מי זאת?

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...