חפש בבלוג זה

יום חמישי, 29 באפריל 2010

flowers & stripes

אני פותחת בפנייה קצת שטחית לאומה- אני מחפשת תיק איפור, אבל כזה שיהיו בו מקומות נפרדים לעפרונות (כמו קלמר..)
יש לי ניסיון מר עם עפרון שחור שהכתים את הכל בכתמים שחורים שמנוניים..
בינתיים מצאתי תיק שכזה רק ברשתות פרפומריה זולות (ביוטיקייר ושכאלה), אבל הם היו מכוערים נורא. אז אם למישהי יש רעיון, אני אשמח (בינתיים אני שוקלת אפילו לקנות קלמר אמיתי)

שלשום הזדמן לי להיות באזור בתי המלון בהרצליה. אזור מוזר ביותר.. מצד אחד, אני מניחה שמדובר בבתי מלון יוקרתיים וכו'. מצד שני -הכל נראה שם כלכך נטוש ועזוב.. אולי זו עוד הוכחה למצבה העגום של התיירות בארץ.

לא צילמתי שם, אז זה סתם נוף מהדרך- AKA מגדלי יו המהוללים.

ונחזור למרינה. עודי משוטטת שם, נקרעו כפכפי הג'וחה שנעלתי. השעה היתה שעת צהריים לוהטת, ואני קיפצתי על האספלט בניסיון למצוא איזה קיוסק-גזלן-מוכר כפכפים ליד החוף (כמו ברחוב הירקון למשל..)- וכמובן שלא היה. לבסוף הגעתי אל קניון ארנה, השומם גם הוא, ואחרי שכמעט התפשרתי על כפכפי-סתם מקסטרו, מצאתי את החמודות האלה:


60 זוזים+נקודות בגלי. לא פחות.



אתמול המשכתי בשוטטות, ובחרתי להתמקד באזור שנקין-קינג ג'ורג'. בדיעבד- אזור מחורבן לשוטטות: אין ים, הרחובות צרים, הכל מלא פרחות, אני מתפתה להכנס לחנויות ומתעצבנת למראה הטראש שהן מציעות.
ואיזה טראש. הכל מפוספס ו\או פרחוני (או בגד גוף, אבל אליהם אני מתכחשת), עם פתחים בגב,ויעלה 30 ש"חים בעוד חודש. עכשיו עולה 100.

מייצגת אולטמטיבית

הכי הרגיזה אותי חנות-עאלק וינטאג' חדשה (כך מסתבר) בשנקין- היא מתיימרת להיות מייבאת בלעדית של פרטי "וואן פיס" יד שנייה וחדשים מרחבי העולם, שזה בסדר. העניין הוא שהיא גובה 180+ לחתיכה. כאילו- מה??
יצא לי כבר (קצת) להיות בחנויות יד שנייה בחו"ל, ודברים עולים שם גרושים. מה פירוש העמלה המטורפת הזו? אני מממנת את מחיר הטיסה?
כמעט התפתיתי לקנות שם חולצה מגניבה למדי, אבל 240 ש"ח זה הרבה יותר מדי מבחינתי... (חוצמזה המוכרת היתה מעצבנת בטירוף. באמת)

בסוף קניתי איזה גופייה בחנות רנדומלית. אין לי כוח לצלם (כי היא עלי), אבל לא קשה לדמיין אותה-
היא  פרחונית.
(איך נפלתי)

אויש, עם כל המרמור הזה שכחתי לציין לטובה חנות אחת- ליליגרייס (אם אני לא טועה), שממוקמת בשנקין, באזור ארומה של פעם.
המחירים שפויים, ויש דברים נורא יפים (שום דבר פרחוני!). מדדתי שם חולצה שחורה מכופתרת, עם פתיתי שלג רקומים עליה. לא קניתי כי לא ידעתי לאן אלבש אותה.. (היא עלתה 90, במבצע).

אה, ועוד משהו. לא קשור. אתמול הייתי בישיבת דיירים ראשונה של הבית החדש (יותר נכון, ישיבת בעלי דירות. רובן מושכרות.) איך היה? ככה:





2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

אני לגמרי איתך בהתמרמרות על המחירים!! גם אני מדדתי שמלה (פרחונית כמובן) באיזה חנות צ'יפית בדיזנגוף ובלי היסוס דרשו עליה 280 שקל. כאילו, עם כל הכבוד, היה לה ריח של תא מטען ויצאו ממנה חוטים...

לובה אמר/ה...

אז לא נפגשנו אתמול בסוף לצהריים :/
בכל מקרה, אני קניתי את התיקים המכוערים של ביוטיקייר פעמיים תמימות בגלל החלוקה הנוחה של התאים ובאותן הפעמים הרוכסן של הקלמר הקטן נשבר וזה הפך את התיק לחסר תועלת.
הזמנתי עכשיו תיק איפור חמוד של הלו קיטי ב-30 ש"ח מאיביי, מקווה שאהיה מרוצה ממנו.

בדיוק עברתי היום ליד ליליגרייס באוטובוס בדרכי לסנטר. אני אוהבת פתיתי שלג! 90 ש"ח אמרת? רשמתי לעצמי.

מקווה שיצא לנו להיפגש שוב.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...