חפש בבלוג זה

יום רביעי, 3 במרץ 2010

פרשס


spoiler alert!!!

אהבתי מאוד את השם של הסרט, בעיקר כי בתקופת טירוף שר הטבעות נורא נהניתי ללחשש my precious
אבל פה בערך נגמרה ההנאה שלי.
אם אני לא טועה מאוד, אופרה ווינפרי היתה מעורבת בהפקה, עובדה שניכרת ביותר.
התחושה היא בעיקר מאוד צהובה:אסון אחרי אסון רודף את קלאריס האומללה, ולמרות מה שטוענים בביקורות שונות- לא חשתי אפילו תחושת תקווה דביקה בסיום הסרט.
בעיקר הרגשתי שמתרוצצת מולי על המסך מין פורנוגרפיה של זוועות, וכמו שתהו כבר רבים לפני- אני לא חושבת שאם הבמאי היה לבן העניין היה עובר בשתיקה (בוודאי שלא בתשואות שכאלה)
והפסקול ממש גרוע. תמהיל לא מוצלח של גוספל, היפהופ ובלדות סול דביקות.
חוץ מזה, חלמתי אחר כך שיש לי איידס.


נקודת אור יחידה: תפקידי האורח של מריה קארי ולני קרביץ. רק כמה שעות אחר כך נפל לי פתאום האסימון שהוונאבי מריסה-טומיי הזאת היא בעצם מריה מלכת הסליז :)

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

וואי אני לא מאמינה שהוא באמת לא עד כדי כך טוב הייתי בטוחה שהוא ממש טוב

שבוע טוב(:

marjorie morningstar אמר/ה...

לא, הוא לא משהו (לדעתי)
וסופשבוע נעים!

נעלולה אמר/ה...

לפחות מישהו פוצץ את בועת היח"צ והחשיבות העצמית שהיתה סביב הסט הלא מאוד מעניין אך מאוד טעון ומעצבן הזה. מאריה קארי באמת שעשעה.

ושתי אמר/ה...

אפילו אם ישלמו לי אני לא הולכת לראות סרטים כאלה! הספיקו לי "רקוויאם לחלום" והסרטים של לארס פון טרייר בתור הלקאה עצמית.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...