חפש בבלוג זה

יום רביעי, 24 במרץ 2010

הומאז' לנרגנת (זה כמו בלדה לנאיבית)

הפוסט הזה של נעלולה הזכיר לי את המדור האהוב עלי כלכך בבלוגה- השתלחות בקומוניקטים בסגנון חופשי.
בעיקרון אני מקפידה לנקות את האינבוקס שלי מתוכן שיווקי, אבל מצאתי אחד שהצליח להתחמק:


"אחרי שנתיים של קמפיין בו "רותי" עברה תהליך פסיכולוגי ארוך של הפנמה בה רותי נוכחה לדעת כל פעם מחדש שבדיוטי הכי זול, מחליטה "רותי" לצאת ולבדוק זאת בעצמה מחדש בכל הארץ."

איזו שירה. זה גם שגוי תחבירית אם אני לא מאוד טועה.

לא בא לי לשים פה תמונת יח"צ, אבל בא לי בכל זאת להוסיף תמונה בנושא
דוב קוטב. גם הוא אחרי תהליך הפנמה.

3 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

את יודעת שבעקבות אחד מטורי הנרגנת קראו לי לשיחה אצל המנהל, כן? ושם הסבירו לי שאם לא אחדל לאלתר מהלעג חסר המעצורים הזה, הם יפסיקו לשלוח לי וינדו אותי לנצח. ואני אומרת: נתתי לכם פרסום עם הומור, קריצה ותמונה - מה עוד תבקשו??? P:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

הייתי מעדיפה תמונה של דוב קוטג' אחרי תהליך הקרמה. אולי בפעם הבאה?

marjorie morningstar אמר/ה...

ננסה לארגן משהו, באדיבות איזה משורר יח"צ :)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...