חפש בבלוג זה

יום שלישי, 9 בפברואר 2010

בגדי הBOWIE החדשים

אז כן, אני מתחפשת לאחד הזמרים האהובים עלי (אם לא האהוב ביותר), וליתר דיוק- לזיגי סטארדסט.
ואיפה מוצאים מגפיים מחרידים, בגדים נצנציים וטייצים פסיכודליים אם לא ב.. תמח"ת.
הלוקיישן המופלא של יוד ולובה, ולפשוטי העם שבינינו סתם התחנה המרכזית (החדשה) של ת"א.

אז קודם כל, זו תמונת ההשראה שלי:


מן הסתם לא מצאתי הכי מדוייק שיש, אבל זה השלל מהיום:





המגפיים יצאו קצת וורודים בתמונה, אבל הם מאוד מאוד אדומים- TRUST ME.
הצהובים הפסיכודליים הם טייץ (לא מצאתי עם פסים, ולזיגי יש מלתחה עשירה בסה"כ אז הרשתי לעצמי להתפרע)
והגופייה המכוכבת היא פאייטית כולה, ומנצנצת נורא, אז אולי יהיה בה שימוש- אני עוד לא בטוחה.

מה חסר בינתיים:
קודם כל פאה. יש שתי אופציות, אבל נראה לי שאני אלך על המאלט הזו:



יש גם את האופציה הזו:


אבל צריך קצת לספר אותה..

אגב, שתי הפיאות האלו הן מאתר של חנות בהרצליה. אם מישהו מכיר חנות תל אביבית עם פאות בסגנון- אני אשמח מאוד לשמוע.

שנית- ז'קט. לדייויד יש אחד צמוד כזה, שמה שמיוחד בו זה ה"כנפיים" הקטנות האלה.
יש חנות (יד שנייה אני מניחה) שיכול להיות שם משהו בסגנון?
אם בכלל לא, איך מכינים את הכנפיים האלה?
מצאתי תמונה באינטרנט של בחורה עם תחפושת כמו שלי, ולא הצלחתי להבין איך היא עשתה את זה:



ועוד אחת. מנוולת.



ואם לא, אני מוכנה גם להתפשר על הז'קט הזה:


וגם זה:



אבל איפה יש דברים כלכך מגניבים בארץ?

אני זקוקה לכל עזרה אפשרית! (אוקיי, הקצנתי קצת. אבל טיפים באמת מא-וד יעזרו לי)

תודה, ופורים שמח.


תוספת:
אוף, עכשיו אחרי שמדדתי את הזוועות, נראה לי שהייתי צריכה לקנות טייץ שחור עם נצנצים, או מפוספס. בכל מקרה- משהו כהה. מרד, בחיים לא יהיה לי מה לעשות עם טייץ צהוב פסיכודלי.

וסתם, כשהסתובבתי בתחנה המעופשת, הגעתי לחנות הבאה:







חנות אפריקאית ענקית (חדשה לדעתי, מעולם לא נתקלתי בה)- קיר אחד מלא בתלבושות אותנטיות, והשני מלא בתוספות שיער מכל הסוגים, הצבעים והאורכים.
תכל'ס, התלבושת הצהובה מהתמונה השנייה מגניבה לאללה.

9 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יו!!!!! את הולכת להיות זיגי! את מלכת עולם!
כמה עלו המגפיים? כי אני חושקת בזוג מרכזית כבר הרבה זמן ולא בטוחה עד כמה החבר'ה בסקשן "נעלי זונות" הם בעניין מיקוח נכון להיום כי הפעם האחרונה בה קניתי שם משהו הייתה לפני... שנה+ [בזונות אני מתכוונת, נעליים משם יש לי טריות וחמות מהשבוע שעבר]

ולגבי השאר - כל פאה שרק תרצי יש בסנטר בברוריה תמרוקים, חוץ מזה שכל מה שרק תרצי, באופן כללי, יש בברוריה תמרוקים. במיוחד לקראת פורים. הם ממש משקיעים בחג הזה...
את יכולה לקנות פאה יחסית זולה ולהעמיד אותה עם ספריי, הטובים באמת מחזיקים שעות ועמידים בנזקי אקלים מכל סוג, לא משנה כמה חמורים הם.

מעבר לכך, יש חנות נסתרת על קינג ג'ורג' שמוכרת תחפושות פורים מעיינות ובגדים בהשארת הוליווד וכו'. יכול להיות שם משהו שיהיה לך מעניין.
נסי את שוק העתיקות בימי שלישי ואח"כ את זה של יום שישי - הוא בכיכר דיזינגוף ואם את יודעת להתמקח או לחילופין, להתחנן, זה ה-מקום.
יש גם את ויצו קינג ג'ורג' שם לא אחת יש מציאות בתחום הביזאר ו... לא יודעת.
לכי גם לאסתר בגבעתיים, היא טובה באייטיז.

marjorie morningstar אמר/ה...

אז ככה:
נעלי זונות-תלוי אצל מי. בהתחלה הייתי אצל אחד דוחה וחצוף שביקש לא פחות מ300. עם מיקוח הוא הסכים על 220, אבל המשכתי הלאה.
אלה עלו לי 100, ותכלס- אני מרגישה סתומה שלא התמקחתי, אבל הייתי מותשת.

לגבי הפאה- לא יצא לי לאחרונה לעבור בסנטר, אבל הסתכלתי באתר של ברוריה (כן , פתטי, אני יודעת..) בכל מקרה- לא היתה שם פאה כזאת..

Unknown אמר/ה...

איים טלינג יו, ברוריה!

Standing Ovation אמר/ה...

איזו השקעה! אני לא התחפשתי שנים, חוץ משרשרת הוואית בשנה שעברה אבל זה ממש לא נחשב :)

לובה אמר/ה...

לפי דעתי התחפושות שהן לובשות בתמונות הן תחפושות שכורות או שתפרו להן במיוחד.
אל תתייאשי! הכי קל זה לשכור תחפושת, את תהי יותר מיוחדת.

נעלולה אמר/ה...

יא, זיגי! (אין לי מה לתרום לדיון. אני לא יודעת להתחפש בכלל, אבל אלופת העולם בהתפעלות. וממך אני מתפעלת כהוגן. זיגי? רילי? כמה מעולללללללללללה!). נ.ב. השנה אני אחראית על התחפושת של האחיין. הוא יהיה אליס קופר. קלי קלות :)

the eye אמר/ה...

מגניב ביותר!
שאפו.

Dana (MODAna) אמר/ה...

איזה מלכה! הולך לצאת מעולה, אני בטוחה!

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה לכולן, יצא באמת אדיר.
ונעלולה- חבר שלי מתחפש לאליס קופר, זה באמת קלי קלות אם כי מצריך מכנסי pleather...

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...