חפש בבלוג זה

יום חמישי, 24 בדצמבר 2009

פרסומות מטרידות

הכוונה לא לפופ-אפ, וגם לא לתכנים שמביאים את הסעיף (כדוגמת הפרסומת המדוברת של הרשות למלחמה באלכוהול)
אלא פשוט כרזות שהטרידו אותי ויזואלית כשחלפתי לידן בימים האחרונים


ראשונה- הפרסומת של אבסולוט- rock is everything
התמונה לא משו-משו (בכל זאת, צולמה תוך כדי נסיעה סוערת בקו 25)
מדובר בעוד אחד מהספיישלז של המותג. הפעם, זה בקבוק בציפוי עור שחור+ניטים.
אני לא יודעת אם האסוציאציה הS&Mית הפריעה לי, או העובדה שזה כ"כ קורבן אופנה.


שנייה- הקמפיין החדש של רדיו 99. (עוד צילום אוטובוס. הפעם קו 8)
זאת פשוט פרסומת שאני בטוחה שהיו לי סיוטים ממנה בלילה אם הייתי קטנה.
גם קרחות, גם הכל ירוק, גם חיוכים מלאי שיניים (פסיכולוגית, חשיפת שיניים היא אלמנט הרתעה. גם אם בחיוך)-
בקיצור, פחד אלוהים.

את השלישית שכחתי לצלם, אבל זה מודעות ה "היי,פייסבוק,כנסו" האלה. עם ילדי-אנימצית-המחשב.
לא יודעת, מרגיש לי לא טוב. מגעיל אותי שיווק שמופנה לילדים בצורה כל כך אגרסיבית.
והנה, משיטוטי ברשת מצאתי עוד מישהו שחושב כמוני: http://tnoathanoar.co.il/1364/העליתים-של-פייסבוק-נחשפים/

אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...